tirsdag 18. september 2012

Tea time



Hallo folkens! Innom en snartur her på bloggen med et lite bildedryss. Et lite glimt fra kvelden i kveld. Vi har nettopp drukket te og spist en stor bananasplit med masse sjokoladesaus. Skeiet skikkelig ut i kveld...det er jo tirsdag!!! 

Hjertetesilene er kjøpt hos Indiska mener jeg å huske. Utrolig kjekke...Jeg liker best te i løsvekt, og så prøver jeg å bruke bittelitt stevia søtningsmiddel istedenfor candissukker...


Deilig med høst...innetid og kosetid. Den vannbårne gulvvarmen er satt på og da blir det ekstra lunt og koselig i huset...

Nå må jeg ta et tak på vaskerommet, blir aldri arbeidløs her. Det er en evig runddans med klær som vaskes, henges opp og brettes sammen. Jeg lurer på hvor alt kommer fra...? og når jeg spør mr G sier han at det kommer fra Hennes, Mango, Zara, Nike Store osv...


Vi blogges imorgen dere. Ha en fin kveld!
























1 kommentar: