onsdag 29. august 2012

Det nærmer seg avreise...


Så koselig at du titter innom her!

Begynner så smått og tenke på å pakke kofferten...det nærmer seg avreise med stormskritt. Neste uke skal vi først  nyte fire dager på Kypros og så flyr vi videre fra Larnaca til Beirut. Hele helgen skal vi være gjester hos våre franske venner som skal holde bursdagsfest der.

Jeg innrømmer- Jeg har vært bekymret for å reise hit. Urolighetene i Syria og alle NEWS på TV har lagt en demper på gleden og jeg har vært i tvil om jeg vil dra. Men, igår ringte Michele som allerede har ankommet Beirut. Bursdagen går som planlagt. De vil ikke arrangere et stort selskap hvis det under den minste tvil kunne være farlig.

Så nå har jeg blitt beroliget og har begynt å glede meg til Beirut- som sies å være en veldig vakker by- midtøstens Paris. Bare forkjølelsen min kan slippe taket nå, så er jeg klar for 40 grader.

Kjolene til de to festmiddagene er funnet frem med tilhørende high heels, her skal det pyntes på linje med mine franske, italienske og libanesiske medsøstre. Ja, nå kan jeg vel si at jeg gleder meg.


Ønsker deg en strålende fin onsdagskveld! Vi blogges imorgen.



Nissi beach, Agia Napa

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar