onsdag 30. januar 2013

En drøm...

( Bildet er lånt )



Jeg ønsker bare å ha egenproduserte bilder på denne bloggen. Dagens innlegg er ett unntak. Jeg bare måtte... Se på dette fantastiske soverommet da og denne nydelige sengen!! Den ønsker jeg meg!!
Veronica! Hallo! Hører du meg?! Kan du fixe en slik seng!!??

Den sengen vi har nå er en ganske ny kostbar Jensen kontinental seng med en overmadrass og en stor undermadrass. Under der igjen er det to separate madrasser. Mr G veier  mye mer enn meg og da blir det ujevnheter i madrassen. Ofte ruller vi inn mot hverandre i løpet av natten. Liggekomforten blir dårligere fordi jeg ligger på skeive i nedoverbakke og det går jo mest utover den som er lettest i kroppen.

De gode kvalitets madrassene fra Jensen mister sin hensikt spør du meg.. Noe så idiotisk egentlig å lage slike senger, og jeg spør:  " hvor var jeg da jeg kjøpte den senga" ??

Vi tilbringer mange timer i sengen og jeg er opptatt av at søvnen skal være god og kroppen skal få skikkelig hvile. Tror ikke kroppen får skikkelig hvile akkurat når man sover i nedoverbakke. På sikt tror jeg det kan by på helseproblemer av ymse slag.

Selv er jeg helt bedøvd hver tidlig morgen og jeg skal ikke skylde på madrassen for det. Vår neste seng skal ihvertfall ha to separate madrasser på sengebunn av tre, først da blir liggekomforten optimal  og jeg håper ikke det blir lenge til.

Ha en fin kveld og en deilig natt med god søvn. Håper du har en god madrass under deg.







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar