søndag 18. august 2013

Pink Pink Pink








 Heisann i regneværet!

Koslig å sitte inne med varm tekopp når det øser ned ute. Bildene her er fra igår, uredigerte. En feil jeg ikke har tid til å se på nå. Men jeg sier PINK. Sommeren for meg er rosa. Alltid vender jeg tilbake fra blått og lilla til rosa på puter, dilldall og blomster. En glad knæsj farge jeg ikke blir lei av og ikke er det for sukkersøtt heller.

I helgen har vi ryddet ute og inne i garasjen, spylt gulvene der og nå skal vi lage hyller å få skikkelig systemer. Det vil si Mr G skal lage hyller når han får tid.

Står på farten og skal snart dra til Sverige og Nordbysenteret. En liten maratonhandel  på to timer før båten returnerer til Sandefjord igjen. Så ser dere ei som springer på Nordbysentert idag er det meg. Fryseren begynner å bli tom etter en lang grillsesong og nå er det dags for å fylle den for høsten, for gode middager med tente lys og rødt i glasset. Åhh som jeg liker høsten også.

He en trivelig søndag!




  





  ♥ 




 ♥







Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar