onsdag 7. august 2013

sommartider hey hey




 Hei igjen! Så koselig at du besøkte meg her akkurat nå. Det blir langt og lenge mellom blogginnleggene nå på sommeren og i ferietiden. Imorgen skal jeg på jobb og etter det skal jeg har fri i 5 dager før det er full rulle med jobb igjen. Grugleder meg. Det er deilig å ha mye fri. I helgen har vi vært i Danmark med familie og bare slappet av på strendene i Blokhus.

Jeg fant noen bilder av kjøkkenet tatt for litt siden. Her koser jeg meg... Kjøkkent er husets hjerte som det heter...det er her vi er stort sett. Er så happy for at vi valgte åpen løsning mellom kjøkken og stue. Vi tegnet inn vegger i første omgang med doble dører ut i stuen...men jeg ser nå at det er både sosialt og koselig å ha åpen løsning og mye lys fra store stuevinduer.

Ifjor hadde vi mye rådyr her som spiste roser og koste seg med vintergrønne busker og trær. Har prøvd å skremme de bort med mange kjerringråd uten at det har hjulpet. Men nå...etter at  vi satt på radioen...den står på trappa og spiller hele natten igjennom. Det virker!!! Ikke hatt et eneste rådyr her så langt..
Er du plaget av rådyr der du bor så prøv med radio.





 Kjøkkeninnredningen heter Herregård og er fra Sigdal








2 kommentarer:

  1. Disse bildene blir publisert på Dagens Inteirør i morgen. Ha en fin dag! Siri :)

    SvarSlett
  2. Den er god, bare kjør på Siri!!

    SvarSlett