onsdag 25. april 2012

På kjøkkenet i kveld!

JIPPI! Nå har jeg endelig fått tatt noen bilder fra kjøkkenet som jeg kan si meg fornøyd med. Er ikke den beste fotograf akkurat, men en lærer så lenge en lever tenker jeg.

 Det kan være vanskelig å finne de rette vinklene og lyset fra vinduene kan gjøre det veldig lyyysstt. Well! Idag har det vært en skikkelig gråværsdag her hjemme.

 Vårfeelingen uteblir. Derfor besøkte jeg gartneriet i ettermiddag og kjøpte med stemor hjem. Siden jeg er Stemor og mine sønner har en stemor (uff, jeg liker egentlig ikke ordet stemor) så tenker jeg at disse vakre blomstene er en hyllest til oss "stemødre" for vi er da skjønne vi og, er vi ikke!?


 Kjøkkeninnredningen er fra Sigdal og heter Herregård. Benkplaten er i Eik laminat (men alle som ser den tror det er ekte Eik som må oljes) Vi er veldig glad for alt vi slipper og vedlikeholde her i huset.




























Det kommer flere bilder etterhvert. Ønsker alle en fin kveld.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar