tirsdag 8. mai 2012

Innekos med fyr på peisen


 La akkurat  en kubbe i peisen. Fyre på 8 mai da! Er det meg som er snart syk eller er det maikaldt!?

Det er kvelden for innekos og jeg forbereder meg til imorgen. Det er jeg som skal ha jenteklubb. Har ikke bestemt menyen enda og det er vanskelig å finne på noe nytt. Lett for å gå i den samme tralten. Noen som kjenner seg igjen!

Har bestilt veggklokke fra TM design som nå er på vei hit. De har mye fint. Gleder meg til å henge den opp. Skal ta bilde og vise når den kommer.

 Har egentlig ikke mye på veggene her hjemme. Det henger sammen med at vi har mye vinduer og ikke så mye veggplass og det er tapet i hele stuen. Og må  innrømme at jeg alltid har hatt "litt hetta" for hull i tapeten. Derfor er jeg helt sikker på at det som blir spikret opp skal henge der, leennge. Sånn sett er det en fordel med mye panel i huset, lett og sparkle og/eller male over. 

Nå er det Tea time og snart frustrerte fruer!

Ha en innekoslig kveld dere også♥







 Brett fra Artwood, bokser fra Covent garden, blomsterpotter fra Lene Bjerre og kongler fra "Midt i  mellom". Lampen er tidl. kjøpt på Stabbursbua, står ikke merke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar