tirsdag 29. mai 2012

Surprise me...

Fikk meg en god latter i ettermiddag da jeg kom hjem fra jobb.... Et jått skilt i rosa neon lyser mot meg og jeg tenker et halvt sekund om det står TIL SALGS. 

En liten luring har smelt opp skiltet før han dro "over there" og nå får jeg det ikke ned før han kommer hjem.  
Jeg mener at slike skilt egner seg og tar seg best ut i stativene i butikken. Heldigvis har jeg humor og jeg har overhodet ikke sansen for den slags interiørpynt, men tanken bak var god, Ho Ho!

Og så har jeg fått vite i ettertid at skiltet har stått der i 2 dager... Jada!  Jeg går ihvertfall ikke med hevet hodet!



God tirsdagskveld til deg♥








1 kommentar:

  1. HAHA, jeg så det når jeg var oppe hos dere for å hente tingene istad! Trodde nesten du hadde sett det, og lo litt for meg selv siden det var så neon rosa! Fin blogg, Gro :D Stå på!

    SvarSlett