søndag 13. mai 2012

Utemøbler


Til tross for sur vind og ustabilt vær har det vært en strålende helg. Har feiret dobbeltbursdag idag og kjenner at jeg har spist altfor mye kake. Pavlova, mandelterte og kransekake har sklidd ned uten måtehold og nå angrer jeg. Too late! Imorgen blir det wok til middag.

Har kikket på nye utemøbler i år. Kunne tenke meg store dype stoler med sofa og høyt bord. Har ikke funnet noen, enda så mye det er på markedet akkurat nå. Utemøblene våres er 7 år gamle og de begynner å bli slitne, spesiellt i kantene på utsatte steder Det er polyrattan og kvaliteten har det ikke vært noe å utsette på, vil ha det igjen. 





Reglen er at vi planter sommerblomster etter 17.mai for å være helt sikker på at de ikke fryser. Kunne ikke dy meg da jeg kom over prestekravene igår. Skal passe ekstra på de nå fremover. Blomster er en sann glede. En glede å få, en glede å gi.  






Ha en fin søndagskveld♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar