søndag 24. juni 2012

Sommergjester




Nå skinner gjesterommet. Her kan sommergjestene bare komme nå. Har ikke sett ut her frem til idag for det har vært en roterom uten like. Har stuet alt inn her og jeg har brukt mange timer idag på å rydde, sortere, kaste og vaske. (Bildene ble ikke bra, enten er det lyset, kamera eller meg...)

Deilig å være ferdig for det har hengt over meg  lenge. Nå er det så bra her på gjesterommet at jeg kunne tenke meg å legge meg litt.

Har trent styrke også og nå er det tid for middag: Pannestekt Chorizo pølser ( har fått helt dilla) og marinerte mandelpoteter, potetsalat og grønnsalat med pinekjerner og  fetaost. Supergodt!


Ha en fin kveld du også så sees vi imorgen

1 kommentar:

  1. For et lekkert gjesterom du har innredet. Et nydelig hjem du har og en fantastisk sans for detaljer! Hit fant jeg veien da jeg søkte etter kloppen søyler! :-)

    Hit kommer jeg definitivt igjen!

    SvarSlett