onsdag 20. juni 2012







Nydelig dag idag. Herlig med SOL! Har fått gjort en hel masse idag, siden jeg har hatt fri fra jobb. Fikk kjøpt 4 Rhondodendron til det nye bedet,  i hvit og svak lilla. Disse er jo på hell så det blir ikke så spennende å plante disse nå. Men grønt blir det og det er jo pent uansett...

Har vært hos spesialisten idag og jeg feiler ikke noe alvorlig galt. Er lettet. Smertene i hoften og lysken kommer fra ryggen, fra en skivebukning og selv om jeg har hatt den lenge vil det gå over etterhvert. Han kunne ikke si når, kanskje om 1 år eller mindre.

 Uansett så er jeg takknemlig og glad over at  jeg nå vet hva det er og at det vil fikse seg og at jeg blir bra igjen. Ventetiden  skal jeg fylle med masse fint... og min handyman tar jo uansett de tyngste løftene her i huset....

Klemklem












Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar