mandag 23. juli 2012

Kensington sofa






Har nettopp kommet hjem fra Sandefjord. Blir litt trøtt av å kjøre bil så jeg håper en kopp med kaffe skal kvikke meg opp litt nå. Jeg har nemlig a lot to do...

Sent igår fikk vi en stor bakk med nyplukkede krabber som vi kokte ute. Vi inviterte naboen på krabber og nystekt loff fra søndagsåpne Kiwi. Til dette hadde vi hvitvin  og jeg må tipse om en ny rosevin, som er helt ny for meg ihvertfall. Den heter Beringer og er fra California med smak av rasberry, cherry og strawberrys. Supergod, frisk og søt, akkurat slik jeg liker den.

Imorgen drar vi en tur over grensa til Sverige på en liten dagstur. Planen var også å besøke Haver gård i Drøbak og den blaa ballong på Larkollen, men de har dessverre ikke åpent på dagen imorgen så den turen for vi ta senere...


Fortsatt god ferie til deg...Vi sees!













1 kommentar:

  1. Nydelige bilder fra huset ditt. Har sittet og kost meg lenge med innlegg hos deg. Så flott huset har blitt! Du har virkelig sansen!

    Ønsker deg en fortsatt deilig sommer!


    Anette Willemine

    SvarSlett