fredag 27. juli 2012

Herlige sommerdager...




 Heldige oss som har hatt to vakre sommerdager på rad, og vi har nytt dem fra morgen til kveld.

I formiddag kom Nickolai hjem med nattens fangst, nykokte krabber. I hui og hast ble det invitert til selskap og været var også perfekt for det. (Heldig for en gangs skyld). Cocktail vinen Lychee på bordet er en type lettvin musserende, fåes kjøpt bare i Sverige akkurat nå og er kjempegod.  

Vi har plukket rips og moreller fra egen hage for første gang. Plantet dem i fjor og riktig stas er det å få de første bærene.

Ikke lenge igjen til fellesferien er over! Jeg må snart komme meg ned til sentrum før turistene drar for å ta noen bilder av Kragerø å vise dere som aldri har vært her før. Veldig fint her på sommeren.

Håper du nyter ferien og sommeren! Vi sees snart her inne igjen










































2 kommentarer:

  1. Hei!
    Utrolig fin blogg og fine bilder.
    Har sett på innlegget ditt om det største badet deres og lurer på hvor dere har kjøpt flisene? Skal selv begynne å pusse opp badet og kunne tenkt meg noe lignende ;)

    Håper du har mulighet til å svare meg;)

    Hilsen Gunn

    SvarSlett
    Svar
    1. Gunn: Flisene er kjøpt på Megaflis i Skien. Husker ikke navnet. Jeg har sett etter esken på loftet men fant bare fliser.

      Slett