torsdag 12. juli 2012

Morgenstund er gull i grunn




Badet mitt bader i sol...Hver morgen på soldager er det ekstra herlig her på badet. Skulle gjerne brukt mer tid her, men da må jeg stå opp enda tidligere og det er mer fristende å ligge litt lenger. 

Duftlyset fra voluspa er et av mine favoritter. Med roseblader fra hagen er det snart duket for en kveld i badekaret med duftlys og bademuffins...( Ikke spiselige muffins altså, men slike som løser seg opp i vann). Gleder meg! Gjør det nemlig altfor sjelden, sette av ekstra tid til sånt blir nedprioritert så det holder. Må bli flinkere til det fordi jeg tror det er sunt for kropp og sjel, den skal vi jo ta vare på, ikke sant!  Har og to nieser som elsker å bli dulla med av tante, spørs om ikke de også må få et rosebad en kveld...






Blomsterpotter og såpedispenser: Lene Bjerre, voluspa duftlys: Home&Cottage, krukker: Nille og 
Miljøgården.



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar