tirsdag 14. august 2012

Blomster



Hei Tirsdag! Min aller siste sommerferiedag! Nå fremover er det striskjorte og havrelefse, ihvertfall i noen uker, før vi setter kursen mot syd. Ferieuke og stort bursdagselskap i utlandet i september er det jeg teller ned til nå.


Jeg har plukket sommerblomster, både ville og hageblomster og lagt dem på et fat. Synes de er helt skjønne. Jeg elsker jo blomster og nyter synet av dem. 
 Min mormor hadde en stor gammeldags hage med frukttrær og og blomster i stor skala. Da jeg var liten var vi der ofte på sommerkveldene og plukket store buketter, og vi hang i kirsebærtrærne. Hjemme hadde vi alltid friske blomster i stua til langt utpå høsten. Jeg tror jeg har fått dette med blomster inn med morsmelka for å si det sånn...

Til deg som ennå har ferie eller fridag: Kos deg, til deg som har begynt på jobb: Nyt kveldene!!! Det er ennå mye å ta av.


   ♥















Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar