mandag 27. august 2012

Glad mandag ♥

Hei på deg! Mandag allerede! Har kost oss og slappet av i helgen etter forrige ukes strabasiøse innsats. Puh! 

Fredag hadde vi middagsgjester og lørdag var jeg ute med noen skjønne venninner for å bare kose oss, spise tapas med godt drikke til. Hadde bestemt meg for å gå tidlig ut for så å komme tidlig hjem. Da jeg kom hjem satt Mr G i badestampen hos naboen. De hadde innvielsesfest i den og jeg ble jo også invitert. Så det som egentlig skulle være en tidlig kveld for meg ble til en sen natt. Men gøy var det! Vi har virkelig gode, snille naboer vi!



Det begynner å høstes ute, kald luft her idag. Jeg tvilholder på sommer enda jeg. 71 grader nord og Jakten på kjærligheten starter og jeg syntes nesten det er for tidlig. Det har vel med alle uteprosjektene vi har som må gjøres ferdig vel!! Slapper ikke av her før det er i boks. Da kan jeg krype inn...


Har fått gode tilbakemeldinger på konsollbordet og stolene. De er fra TM design som har utrolig mye fint. Vi er veldig fornøyd med møblene derfra og det virker å være god kvalitet.


Glad mandag til deg kjære leser. Vi sees imorgen! Klem♥














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar