onsdag 8. august 2012

Lene Bjerre ♥


  ♥

Selvsagt, har man vært i Danmark kommer man ikke hjem uten noe ting eller tang fra Lene Bjerre. Jeg har lenge hatt lyst på denne såpedispenseren, men har ikke kjøpt den  fordi jeg synes den var for dyr både her og i Sverige. I Danmark er det jo halve priset på hennes ting og det er jo så gøy å titte på hva som fins i butikkene der som de har/ ikke har her, det er virkelig mye fint.  

Vi tittet innom Lene Bjerres hovedkontor som ligger i Nibe og det var stengt fordi det var lørdag, men vi fikk litt inspirasjon gjennom vinduene der. En stue var innredet med møbler og gardiner og pynteting og det gikk i sort, hvitt, litt grått og sølv med innslag av grønne planter og lavendel. Vakre og rene fargekombinasjoner. Oh my, såå fiint!  Og jeg som er så "beige" av meg ... Jeg fikk litt småpanikk og lurte på om jeg snart kom til å konvertere ut av min beige verden og inn i denne, for det hadde nemlig blitt veldig dyrt. 
Selv om fristelsen er stor har jeg  bestemt meg for å være trofast til det beige,  veldig mye kler denne fargen og det er lettere og skifte ut et par putetrekk, dill og dall enn store møbler. For slik vil det alltid være, at man får lyst på noe nytt, man ser noe som er kjempefint og flott og klarer liksom ikke å glemme det helt. 

Derfor er det så viktig å finne sin stil, supplere på den og være trofast mot det man har. Jeg tror det er viktig for å kunne få en gjennomført stil i huset, det skaper harmoni og ro i innredningen og det kommer alltid nye spennende ting man kan tilføre interiøret med.


En skulle oftere ha tatt seg en tur til Danmark av flere grunner for det er mye bra shopping og ikke minst bra restauranter og bra priser der. Og så er det veldig koselig landlig og når solen skinner  er man  i rett bondelandsommerstemning. Romantisk.




Ønsker deg en flott Onsdagskveld, eller lille lørdag som det også heter. Jeg skal i bursdag å spise kake eller kaker, kose meg skikkelig har jeg lovet meg selv ikveld.


     ♥


2 kommentarer:

  1. sånn vil det alltid være ja..at man får lyst på noe nytt..samtidig er det jo det som er "deg" og "meg"...

    Lekre ting..)) skrabbis..))

    god helg..)

    KLME

    SvarSlett
  2. Så sant, så sant Gry! :-) Og du har så mye fint i nettbutikken også:-)))
    God helg! Klem Gro

    SvarSlett