lørdag 22. september 2012

Super saturday...




                                                       



Nå er er boksene ferdig spraymalt i sort silkematt. Jeg syns de ble veldig fine. Nye knotter har de fått også... Det er noen gamle mørkebrune tre bokser jeg kjøpte da vi bodde i Spania for hundre år siden.

Kom heldigvis aldri så langt at jeg kastet de ( slikt kan fort skje her ). Og nå er jeg såå glad for at jeg satt de på loftet.

 Hadde betalt litt for de  idag hvis jeg hadde sett de i butikken tror jeg...Har andre bokser også som ikke er helt ferdig enda som jeg viser senere.

Jeg har også tenkt på at den dagen da alt sølv er ut og vi ikke orker å se mer på det...( kommer sikkert til meg ihvertfall, håper det blir veldig lenge til  ) kan man spraye tingene. Det får en utrolig fin og glatt finish, ser ut som nytt...


        Og dere da bloggere og dere andre!? Har dere noe dere kan spraymale tro! Hadde vært morro å sett gamle ting blir nye...


                                                                     Ha en deilig weekend





post signature

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar