tirsdag 16. oktober 2012

ARUBA




Hei og god kveld dere! Eller for jeg si god natt! Snart ihvertfall.

Det regner og det regner... og det kan igrunn bare regne, glad det ikke er snø... Det går i ett om dagene, både på jobb og på fritid. Jeg har trent body pump idag, en herlig treningsøkt og jeg kjenner at jeg virkelig har fått brukt musklene. Sen middag her ikveld og litt sofakos.

Om få uker reiser vi til deilige varme karibien, nærmere bestemt Curacao og Aruba. Vi flyr KLM rutefly til Curacao og blir der i noen dager før vi flyr over til Aruba. En flytur som tar i underkant av 30 minutter.

Gleder med veldig til et lite november avbrekk!. November er den måneden jeg liker minst av alle og derfor er det helt supert å ta ferie. Og vips! - så er det 1. søndag i advent og da er huset julepyntet ( litt ihvertfall ) og julelysene på trærne ute er på. Koselig! 


Vi sees her inne om ikke lenge




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar