fredag 26. oktober 2012

It`s friday ♥






   Trettheten kom sigende og vi inntok sofaen og sjokoladen ( eller det inntok oss) tidlig denne ettermiddagen. Fredagsfølelsen er helt herlig, men trettheten skulle jeg gjerne vært foruten. Vi sløver litt til i sofaen og ser Big bang med Sheldon og co før vi stikker ned å kjøper sushi. Helt enkelt her ikveld men så godt! Sushi & corona. Matlagingsfri er helskjønt i ny og ne.



Helgen skal brukes til å være mye ute. Det er meldt stor sol og høsten skal nytes på riktig. Og en ting til...jeg skal pakke. Denne gang har jeg bestemt meg for å begynne å pakke tidlig. Det er nå bare litt over 1 uke til vi drar og jeg som alltid pakker i siste liten skal for første gang være ferdig i goood tid før neste helg. Det har jeg lovet meg selv og det skal jeg klare.

Ha en fortreffelig fredag kjære du!








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar