mandag 19. november 2012

teller dager



Vært en fin helg og vi har fått gjort mye inne. Tømt å ryddet boden, kastet, sortert og pakket bort. Har strevd med å snu døgnrytmen og har ikke sovnet før ut på morgenkvisten. Det er hardt å feriere, betaler seg når en kommer hjem...

Noen fler som gleder seg til jul!!? Har så lyst til å sette opp juletreeet nå jeg da. Gal!? Neida, de har jo pyntet julegatene i byen, så hvorfor ikke.!! I fjor kjøpte vi kunstig juletre ( trodde aldri i hele mitt liv at jeg ville komme dit som har hatt sølvgran i alle år ) Til helgen skal vi sette på julelys på trærne ute og jeg tenker vi drøyer det med juletre inne til 1 des. 

Vi snur litt på juletradisjonene nå siden ungene er blitt så store. I hele desember er det jul og julekos hos oss med deilige middager, og alt det som hører jula til. Skal ikke vente med noe, bortsett fra julegavene.







                  Gleder meg så til å pynte huset til jul. Fikk litt juleassosiasjoner når jeg tok disse bildene.


                                                                                    ♥








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar