tirsdag 11. desember 2012

FØRJULSKOS







Lys og blomster er viktig for meg. Her går det bare i hvitt. Hvite roser, svibler, asalea og amaryllis. Når det nærmer seg JUL kommer det mer rødt inn.


 14 minus her nå. Jeg fyrer til den store gullmedalje og koser meg i sofa`n, spiser nøtter og brente mandler og leser interiørblogger, de som jeg ikke selv følger.  Det er så mange der ute og det er jo helt tilfeldig hvem jeg finner. Mange nydelig julehjem i Norges land. Blir skikkelig inspirert - DERE ER SÅ FLINKE-  så kreative og iderike, jeg er målløs!!!

 Skulle gjerne ha satt i gang å laget både det ene og det andre for det er et hav av tips og ideer der ute fra  adventskalendere til hjemmelaget julepynt mm.  Jeg kjenner at tiden ikke strekker til. Det går i jobb hver dag,
  matlaging, vasking av hus og klær, trening og +++. Familien skal ha sin tid, ja dere vet... Døgnet skulle hatt flere timer og det handler om prioriteringer. Men, kanskje kanskje til neste år får jeg tid til det!?:-)  





Blåfargen på glasset er igjenskinn fra TV, pytt pytt...









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar