lørdag 8. desember 2012

Stjerner i sikte...







                                                                                  ♥

                             
God Lørdag! Det har gått i ett den siste uken men julegaveshopping, konsert, juleklubb og julebord. Idag var planen å få gjort ganske så mye her i heimen...men neida... Jeg våknet tidlig idag med verdens verste og vondeste nakke. Pinnestiv og låst i skeiv posisjon...klarte ikke å snu meg i sengen og stå opp ved egen hjelp. Ibux og paracet har bare hjulpet moderat. 

Bittelittegrann bedre nå, men får ikke gjort noen ting av det jeg hadde tenkt idag... må bare ta tiden til hjelp... 


Holder på å koke pinnekjøtt og jeg gleder meg til en deilig stille lørdagskveld her hjemme. 


En  kjempefin lørsdagskveld til deg





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar