tirsdag 15. januar 2013

G L E D E R M E G!









Hei og god ettermiddag fine lesere!  Jeg har begynt å planlegge lørdagens fest her hos oss. Vi skal ha noen vennepar og det krever en del planlegging og det å planlegge liker jeg. Hva vi skal spise og drikke, spise av og med, hvilke glass og hva slags blomster og servietter. Hva slags fater og boller og hva slags snacks. 

Har tenkt å pynte bordet  i blått og hvitt denne gangen men det kommer litt ann på hva jeg finner i blomsterbutikken også. Tøy servietter må jeg få tak i til serviettringene vi har fra før.

Ellers blir det handlings og shinings her hjemme når det nærmer seg helgen. Amarone vin er kjøpt inn og vi skal lage isglass ikveld til velkomstdrinken. Gleder meg som alltid til selskap. Liker i grunn veldig godt å være vertinne og jeg får alltid god hjelp av verten, det er viktig å få med.

Nå er det ut og ned på treningsenteret for å pumpe en time. Jeg vet at når jeg er ferdig der har jeg ny energi og kan ta fatt på gjøremålene ikveld og det med en god følelse. Følelsen etter en treningsøkt er ufattelig god...hver gang! 






Ny planter i hus og det er deilig med nye farger som minner om vår.









3 kommentarer:

  1. Det er så kjekt å planlegge til fest!!:)Gleder meg allerede til bilder..thi hi;)Jeg er sikker på det blir fantastisk!!:)Ha en fin kveld og lykke til med forberedelse!!!!:)Klem Guro

    SvarSlett
  2. Hei ! Du har en kjempefin blogg .:-) Lure på kor du har kjøpt sofaen? din den var berre lekker !!!:-)Håper du for en flott fest ...

    SvarSlett
  3. Til anonym! Jeg har svart deg under innlegget ny RM lykt.

    SvarSlett