mandag 25. februar 2013

Dilla på lilla



 ♥



 Hei kjære dere på mandagskvelden! Det har vært en strålende ettermiddag og stuen har bada i sol, derfor måtte jeg vente med å ta bilder til den gikk ned bak fjellene. Det er vårstemning ute og det smelter. Yes!!

Sofaen har fått besøk av nye puter, deilig med forandring. Putene er ikke nye i det hele tatt men bare lenge siden jeg har hatt de fremme og da blir de litt nye. Det er Himla puter fra home&cottage. 

Noen sier at lilla er årets interiørfarge, noen sier blå og korall, ja ja  blir det samme for meg egentlig, for jeg er ikke så opptatt av det. Jeg leser at i år spår både norske og internasjonale trendbyråer at vi igjen vil drømme om å omgi oss med farger på hjemmebane... Her om dagen besøkte jeg en kafe og den var innredet i forskjellig lillafarger. Mørk lilla matt farge på veggen med brede profilerte gulv og dørlister i enda mørkere lilla malt med høyglans. Oh my, så lekkert! .


Tent duftlys er fra Villa Collection, mitt desidert favorittmerke innen interiør for a long time ago. Plutselig forsvant det, tror de gikk konk, men er tilbake heldigvis.



 













Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar