onsdag 20. mars 2013

Beverly Hills og Santa Monica og mye mer

Hei igjen kjære dere! Dagene bare flyr av sted... Opp tidlig og tidlig i seng trøtt som bare det...blir lenge mellom hvert innlegg.

Los Angeles... Det er en enormt stor by, større enn jeg hadde forestillt meg men vi kommer oss frem.

Jeg må bare skryte bittelittegrann av Mr G for han kjører bil som en gud her borte. Overalt kommer vi oss frem.

Idag har vi tilbragt dagen i Hollywood, Beverly Hills og Santa Monica for å se oss litt rundt, lunsje og shoppe..og visst er det flott her..spesiellt i Beverly Hills og Santa Monica.

En liten rundtur oppi Beverly hills åsen for å se på hus bare måtte vi ta og Walk of Fame i Hollywood ville jeg se når vi først var her.

Beverly hills Down town var en fornøyelse med alt fra butikker som Pottery Barn til Versace og nike store mm.

På Rodeo drive idag gikk jeg jammen meg på en kjendis også... En lyshåret frustrert frue...enda vakrere i virkeligheten.

Før vi kom til LA har vi vært i fjellene i Utah og Arizona. Nasjonalparkene Zion, Bryce, Arches, Canyonland mm...Sånn i ville vesten, Sam&Luke og huset på prærien stil.


Som sagt går dagene i ett og jeg ser frem til noen roligere dager fremover. Imorgen flyr vi til Hawaii og jeg krysser fingre for masse sol. Her i LA ligger smogen tykk og det er ikke spesiellt varmt heller.

Da sees vi snart, ha en nydelig onsdag!!



















4 kommentarer:

  1. Så gøy å få følge deg på ferie!ser og høres ut som dere har det helt fantastisk!<3 gleder meg til fortsettelsen ;-)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Tonje:-) nå framme i Honolulu. Kveld her nå mens morgen hos deg. Det er nydelig her. Må få tatt litt bilder så jeg får lagt ut snart:-) ha en riktig god helg:-) gro

      Slett
  2. Aaahh, dette både ser og høres ut som en vidunderlig ferie, Gro!! Ser at du har vært i Las Vegas også, og bodd på CP. Der har jeg også vært. :) Var med Mr. Sunhome på en kongress der. Nøt dagene, kan du si. ;) Det er som du sier, det er ikke så lett å forstå hvor stort og spesielt før man har vært der. :)

    Ha en flott tur videre til Hawaii!!
    Stor klem fra,
    Anette Willemine

    SvarSlett
    Svar
    1. Så koselig Anette! Las Vegas og CP er vanskelig å beskrive ja, må sees:-) alt er jo så stort!! Nå Honolulu, kvelden er magisk, masse tente fakler brenner, musikk og lun stemning på stranden.. Jeg kjenner at jeg er langt hjemmefra!!!
      Ha en flott påske!
      Klem Gro

      Slett