søndag 3. mars 2013

BRYLLUPSMESSE





 Idag har det vært bryllupsmesse på flotte Strand Hotell Fevik og vi har fått ny input, inspirasjon og ideer til det forestående bryllupet. Lenge siden det har vært bryllup i familien og det er nok å planlegge til den store dagen. Borddekking og blomster har vært tema oss imellom gjennom dagen idag  Heldige broreren min skal gifte seg med vakre Kristin i juni.


Finfine brudekjoler, vi fant fort våre favoritter og bildene jeg viser er bare av noen få. Flere stands med gavebord, prøvesmaking av viner, brudekjoler, brudeslør, tiara og sko. 


Vi gleder oss til sommerbryllup og jeg har startet jakten på selskapskjolen. Først og fremst håper jeg at jeg finner den i USA, en kjole fra Hollywood kunne jo vært helt ok eller Las Vegas!! Vi får se hva jeg finner der, viser dere etterhvert.


 




 ♥




 




 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar