fredag 29. mars 2013

Mandalay Bay

På formiddagen idag rullet vi inn i Las Vegas på the strip. 25 varmegrader og sol. Skjønt å komme hit til varmen, i LA er det ikke like varmt.

Sjekket inn på Hotel Mandalay Bay istedenfor Caesars Palace for å prøve noe nytt. Det angrer vi ikke på.

Det er fantastisk fint her og stort, men det er jo det meste i Las Vegas.

Hotellets Skybar i etasje 64 er et kapittel for seg
Og restauranten der med alle glasskulene som henger ned fra taket og omkranser bordene er vakkert og spesiellt.

For de med høydeskrekk er ikke dette et godt sted å være og siden jeg har veldig høydeskrekk holder jeg meg langt unna glassvinduene som går helt til gulvet og har likevel panoramautsikt over Vegas.

Skal man på ferie å ha fred og ro, senke skuldrene og lade batteriene har jeg nå skjønt at Vegas ikke er stedet å dra til.

Her er det ping pong fra morgen til kveld, dunk dunk overalt ( til og med i heisen ) festogmorro. Sove gjør vi hjemme.

Rundt bassenganleggene spiller de altfor høy musikk. Ikke det at jeg ikke liker høy musikk men det er deilig å ha det litt rolig rundt seg også.

Imorgen kveld er det David Copperfield show på hotel MGM. Når det er ferdig drar vi rett til flyplassen. Hjemturen begynner litt imorgen, og jeg kjenner at jeg gleder meg veldig til å komme hjem nå, hjemmekjær som jeg også er, men først skal vi en tur til Minnesota.

Vi sees der! Ha en flott dag der du er!









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar