mandag 11. mars 2013

Vårsol på mitt kjøkken



Hei igjen...håper du har hatt en fin helg og en god start på uka!
 
Den lille blå hortensiaen på bordet er en skikkelig liten fighter... den har holdt så leeenge mens de andre har tatt kvelden for lengst.
 

Vårsol på mitt kjøkken - deilig, men fy så kaldt det er ute... Det er bare to dager til vi drar til USA og jeg er stressa som bare det fordi jeg vet jeg har masse å ordne  men har ikke hele oversikten nå...hvor er huskelistene? Ganske så potte tett i hodet av forkjølelse enda og småfryser...til og med den ene bikkja har hosta i en ukes tid  men er heldigvis mye bedre nå..de kan jo blir syke akkurat som oss.

Jeg gleder meg til å reise og vet at bare jeg kommer avgårde vil skuldrene senke seg. Da blir jeg nok frisk ja. Satser på det. Det som er glemt da er glemt...

Nå blir det pannekaker her og etterpå sjokoladepåskeegg og kaffe. Litt ekstra kos piffer opp en småsyk kropp.. 


Ha en fin mandagskveld!












 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar