søndag 14. april 2013

Helgens bukett




 



Hei dere! Håper helgen har vært fin! Idag har det vært en heller trasig søndag med tåke og regn her, men vi har kost oss inne, fyra litt i peisen for kosens skyld og hatt besøk. 


Lagde en Cæsar salat med hjemmelaget hvitløksdressing med olje og eggeplommer. Den ble kjempegod og STERK. Jeg liker masse hvitløk og noen ganger kan det fort bli litt for mye, så jeg må prøve å rasjonere meg litt der..


Jeg har jo sagt det før- Det er så morro å ta bilder- interiørbilder. Når jeg har masse av tid koser jeg meg veldig med fotografering.


 Det er ikke alltid lett å få bildene slik jeg vil, derfor litt jobb. Men etter å ha tatt sånn rundt hundre bilder så ender jeg som regel opp med å finne noen få jeg blir fornøyd med. De som virkelig har peiling på foto har sikkert flere ting å sette fingeren på men jeg lærer stadig mer om fotografering og det er veldig morro.



Ny uke venter og jeg har ligget på laderen i helga, nå er jeg klar!












Ranukler - en av de fineste ♥





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar