lørdag 6. april 2013




PINK






 Hei dere! Har dere en fin lørdag? Håper det! Jeg har bare slappet av idag og lader opp til kveldens happening og jentefest, bursdag. Gleder meg!

Det er så mye som skjer fremover, spesiellt på denne årstiden, mange helger fremover går slag i slag med mye morro. Våren er deilig!!

Nå er det så lyst ute og inne at bildene blir bare bedre og lettere å ta.

Jeg har sove ut og kjenner meg bedre i form...jetlagen slipper mer og mer tak.. godt å kjenne at en får mer overskudd og dermed lyst til å gjøre mer, for det har jeg. Både ute og inne.

Maleprosjektene i loftstua er satt på vent men jeg håper vi kan finne en ledig helg å kjøre på da å få det gjort.

Gleder meg også til å besøke bloggene " mine "  rundt forbi, har vært lite oppdatert i blogglandia de siste ukene. Trenger litt påfyll og inspirasjon utenfra nå. Idag rakk jeg innom bloggen Villa drømmerverden, titt innom der og sjekk det drømmeJENTEBADET!!!


 Ha en veldig fin helg!


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar