lørdag 5. mai 2012

Stabbursbua here we come

Stabbursbua here we come! Jeg er her ikke altfor ofte, men det blir noen turer i løpet av året. Stabbursbua ligger på  Skinmo gård mellom Sandefjord og Larvik. Alltid spennende å komme hit. Husfrua hadde fri idag men det er alltid hyggelig betjening her uansett.

Jeg og mamma (som er verdens mest tålmodige menneske å ha med på slike turer) har hatt en kjempfin dag. Det ble ingen storhandel for min del, men noe smånips får alltid plass i bilen med hjem.

Var også innom Nordbyen og jeg skjønte fort at dette ikke er dagen for KLÆR. Inne i prøverommet blir jeg overmanna av tanken om at "la meg komme meg ut av dette prøverommet fortere enn Kjell Propell". Er ikke i klesmodus for tiden gitt, men befinner meg i hus og hagemodus.

Derfor gikk turen videre til hagesenteret. Har fått kjøpt et kirsebærtre som jeg skal overraske Mr G med når han kommer hjem imorgen. Det er  søtkirsebær, gulrøde, store kjøttfulle moreller som vi kan høste allerede i Juli. Slik kan jeg huske det fra frukthagen til mormor da jeg var liten. Gode minner♥



Ha en fin lørdagskveld dere, er på nettet igjen imorgen.









PS! Det er ikke her butikken er, men bak meg.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar