søndag 6. mai 2012

Mammas guttaboys i entrèen

Jeg har fått tatt noen bilder idag av entrèen. Stolen på bildet ble med meg hjem igår og har inntatt plassen sin.  Denne er litt mindre enn den som sto der og tar ikke så plass.

For hundenes favorittsted i huset  er foran den nederste ruta i vinduet. Der har de utsikt og vokter hvem som kommer, går forbi og drar. Det er et hundeleven hver gang. Egentlig kjøpte jeg den nye ringeklokka bare for syns skyld, for det er ingen som trenger å bruke den.


Tusen takk for hyggelige kommentarer her inne på bloggen. Det gleder meg. Det er gøy å blogge nå som  jeg har kommet igang og fått litt rutine på det. Ny uke i morgen, nye muligheter og den deiligste tiden på året er nå, idag og fremover. NYT!









Mammas guttaboys♥ Her på yndlingsplassen i kjent positur. 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar