søndag 20. mai 2012

Stavanger



Hjemme igjen etter en fin helg i Stavanger. Vi har kost oss med god mat, shoppet, besøkt familie og vært på slektsgården på Sola. Jeg liker meg så godt her borte. Stavanger By er SÅ koselig. Med trange smug, hvitmalte hus og brostein i gatene byr denne byen på en egen stemning. Mange lekre små butikker ligger som perler på en snor og har godt utvalg.









Hele min slekt på morssiden kommer herfra. Min mormor vokste opp på gård på Sola, Jæren. Selv om vi, jeg og mormor var her borte flere ganger da jeg var yngre ble det aldri til at vi besøkte selve gården. Derfor var det spesielt for meg og komme hit denne helgen å se hvor kjære mor som døde for 1 år siden har vokst opp.

Skansen heter stedet og ligger høyt med utsikt til Jæren og Atlanterhavet. Vakkert!



Håper dere har hatt en fin helg. Mer her inne imorgen. Natti natti!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar