mandag 18. juni 2012

Baby Foot




 Fra Hurdalsroser til Baby Foot. Spekteret er bredt her på bloggen og litt hverdagsglimt er med å krydrer tilværelsen. Fant frem pakken med Baby Foot nå i kveld og som har ligget i månedsvis, ja helt siden i fjor når jeg tenker meg om. Tenkte nå eller aldri, må bare få gjort det hvis jeg skal ha føttene ferieklare, og det vil jeg jo!!



Nå sitter jeg i skrivende stund med bena i ekkel gelè og jeg håper tiden går fort, for jeg må sitte i  hele 2 timer. Litt kaldt er det også, så jeg har et par hvite tynne ullsokker på utsiden. Da får en bare smøre seg med tålmodighet og vente å se hva som skjer i dagene fremover, om produktet holder hva det lover... For det er visst ikke ikveld det skal skje!!! Mye lureri der ute...


Og så må jeg legge til at det er utrolig glatt å gå i disse "sokkene". Håper ærlig talt at jeg holder meg på beina i kveld!!

Håper dere har en god junikveld og at dere også får stelt føttene snart :o) klare til å trø uti graset!! ♥♥










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar