lørdag 16. juni 2012

Hurdalsrosen

Sent Igår kveld var jeg så heldig at jeg fikk favnen full av Hurdalsroser.  I natt danderte jeg fire buketter og siden bildene blir best i dagslys måtte jeg vente med å fotografere til idag.

 De er så vakre, kan ikke se nok på de. Utrolig mye glede vakre blomster gir...

Nå sprekker det opp her og når regnet gir seg skal vi på gartneriet igjen. Vi skal ha fem busker med syrinhortensia og så tror jeg jammen vi må ha en busk med Hurdalsroser eller prestegårdsroser som de også heter. Kjært barn har mange navn.

 Alle rosene i hagen vår er remonterende og det med viten og vilje. Hurdalsrosen  blomstrer bare i noen få uker nå, men likevel. Jeg kaster inn håndkleet for disse, Uimotståelige vakre rosene.



























                                                              Ha en deilig lørdag kjære du

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar