søndag 3. juni 2012

Excuviance

Det er så viktig å ta vare på huden. Rens morgen og kveld, så toner deretter dagkrem/nattkrem og øyekrem.  I tillegg er det godt med et serum under dag/nattkrem ved ekstra behov. Dette gjør jeg hver dag og jeg slurver aldri. En god maske er kjekt å påføre en gang i uken.  

Spesielt ille var huden min på slutten av byggeprosessen. Da  vi holdt på med egeninnsatsen ble det lite søvn, kjapp usunn mat , lite vann og mye brus. Det var ikke småkviser, men store vonde byller under huden som var problemet. Jeg måtte dengang starte med Dalacin kur, for det gjorde rett og slett vondt og ha en "konge" under øyebrynet.

 Så begynte jeg med Excuviance ( fåes kjøpt hos hudpleier). Disse produktene roet ned huden og de holdt den i sjakk. Om det er fruktsyrene som er så behjelpelig vet jeg ikke, men det virker for meg ihvertfall og det er det viktigste.


Så nå er den snart tid for en ny runde med Rens og toner, nattkrem og øyekrem og så kryper jeg til køys.

                                                          Nattinatt 



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar