fredag 29. juni 2012

Endelig ferie


Pute: Riviera Maison, lykt: Scapa home, vase: Sia.

                                                                                    ♥

 God kveld dere! Endelig fredag og det er f.e.r.i.e. I sommer skal jeg være litt av og på jobb,  jeg strekker ferien til 7 uker ved å jobbe litt innimellom istedenfor å ha 3 uker sammenhengende. Dette er for min del genialt og det er den tredje sommeren jeg ferierer slik.
 På den måten slapper jeg mer av, stresser ikke med at været må være perfekt osv.  

Et forrykendne uvær her hos oss idag har det vært. Det har regnet i bøtter og spann,  lynt og tordnet i ett kjør. Det har slått ned i fler hytter i skjærgården her. Grøss og gru! Er redd i tordenvær jeg men bare når det er veldig nærme. 



Nå bare innekos og det blir en god film ikveld. 

Ha en riktig god helg kjære leser


   ♥





                                                                                     ♥




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar