onsdag 27. juni 2012

Sommerlig korall




Sommerens farge eller farger i år må vel utvilsomt være korall og lys turkis. Herlige farger og med sommerbrun hud tar disse fargene seg enda mer ut synes jeg... Og lekkert er det når man har lakkfarge på tærne, blir jo et lite blikkfang alene....

Fargen på neglelakken heter Rose flamboyant blazing pink eller for å gjøre det enkelt nr 677.
Har vært litt kritisk til resultatet av babyfoot som jeg skrev et innlegg om her forleden. Men jeg tror jammen den har effekt. Jeg ser at jeg snart er der...You see!

Nå braser det på kjøkkenet. Nickolai lager middag (og som har gitt beskjed til mor om å holde seg langt unna med kamera, han skal ikke på no blogg!) Hørt det før eller!!??  Min sønn! Herlig! Middag! Jeg har ikke spurt om det engang! Tenkte vi skulle ha reker idag men det kan nå se ut som vi drøyer de til senere.


Vi sees imorgen

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar