mandag 30. juli 2012

Kragerø


 Kragerø, her bor jeg. På slutten av fellesferien er det fortsatt yrende liv og røre i byen og på sjøen. Båtene ligger tett i marinaen og gir den rette stemningen. Det er slik vi er vant til at det skal være her på sommeren og jeg liker det, masse mennesker, futt og fart.

På litt over to timer er vi i Oslo og vi drar til Kristiansand på halvannen time

I skjærgården er det 295 øyer, store og små. Mange hytter, men også mange blankskurte svaberg som vi kan ligge og varme oss på etter et friskt bad.

I Kragerø er det fine klesbutikker og det fins flere koselig interiørbutikker. Kom å se da vel! Du får garantert en koselig opplevelse på en solfylt dag her på sørøstlandet, i Kragerø, som kalles perlen blandt kystbyene.















Spa hotellet på Stabbestad
















2 kommentarer:

  1. Så fine bilder du tar, Gro:-)
    Klem,Hege

    SvarSlett
  2. Aha....Så det er her du bor.:) Jeg har jo lurt , og spurt ? :-))

    Her bor jo min mamma :-) skulle ikke forundre meg om noen vet hvem den ene
    er via den andre..mitt inntrykk jo at det er litt sånn i Kragerø.))

    Kanskje litt sent å gjødsle trærne nå..men klippe ned og masse gjødsel tror jeg gjør susen.:))

    kos deg..))Tenker det er godt når feriefolket drar til byen igjen og roen senker seg.:))

    SvarSlett