onsdag 1. august 2012



God ettermiddag! Har vært på jobb idag og jeg er sååå trøtt. Kroppen innstiller seg fort på feriemodus og jeg er der enda kjenner jeg. Egentlig bare lyst til å feriere i mange måneder fremover, men slik er ikke livet og man blir fort rasjonell. Bare å komme inn i vanlig hverdagsrutine igjen, så blir det straks litt bedre... og det er vel flere enn meg som kjenner seg trøtte etter ferien også, håper jeg!?!?

Til helgen står Danmark for tur, og det er mye å gjøre før det.. Så jeg må stå på!

En kaffe nå =  våkner til liv igjen.

God onsdag til deg, sees her imorgen!
                                                                               
                                                                                  ♥


1 kommentar:

  1. Har du ingen "følger knapp" så vi kan følge bloggen din ? finner den ikke :-))

    SvarSlett