onsdag 4. juli 2012

På farta...



Så deilig med SOL!!! Det er sommerstemning i Villa casa home.

Om et par timer blir jeg hentet på bryggen i byen. Vi er en gjeng barndomsvenninner som skal ut på en hytte i Kragerøskjærgården. En  kveld med skravling, mimring og nydelig mat. Jeg vet at blåskjell står menyen idag og jeg har gledet meg så lenge.

Siden vi, barndomsvenninnene ønsker å se hverandre og aldri gjør det " det blir aldri til det , fordi det blir bare sånn"  har vi bestemt oss for å prøve å lage nye tradisjoner. Vi treffes to ganger i året og det skal gå på rundgang, enten hjemme hos hverandre eller at vi legger treffet til en by eller sted. Idag er alle sammen i Kragerø og vi er godt igang og det er kjempehyggelig. Gleder meg! Alle er like gamle eller kan jeg si like unge, har forskjellig ståsted i livet, mange like og ulike erfaringer... Det er mye å skravle om, kort sagt.

Ønsker deg en deilig sommerkveld

klem klem














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar