fredag 6. juli 2012



                                                              Sommer sommer sommer             

                                                                              ♥♥♥

Jeg er egentlig på vei i seng, trøtt etter en lang varm dag, men kom ikke lenger enn hit til maskinen og bloggen. Det er så gøy å blogge og jeg må legge ut bildene fra kvelden igår.

Stille sjø, varmt, sol, blåskjell, hvitvin, markblomster, måkeskrik, fuglekvitter, latter og gjensynsglede. Bare noen stikkord fra kvelden i går med bardomsvenninnene.
Hadde det bare så kjempekoselig og jeg skal si timene flyr i hyggelig selskap.

 Vi er godt igang med tradisjonen vår og til høsten  går turen til Nøtterøy. Gleder meg allerede.

Da er det natta for meg. Blogges imorgen dere. 






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar