onsdag 22. august 2012



Hei alle dere flotte mennesker! Håper dere har hatt en fin dag!!! Nå som skolen har startet er det mange som må gire opp for det er så masse som skjer. Siden jeg har fått så store gutter er den epoken over, men jeg stresser med andre ting. 

 Det er mye som skjer i villacasahome om dagen. Akkurat nå kjenner jeg at det vokser meg litt over hodet. Har hatt intense ettermiddager og kvelder her for å rekke å bli ferdig til asfalteringen. De ble forsinket og godt var det for oss.

 Nå er det på plass og bedene skal fylles med jord og det skal plantes i lange baner. Så skal vi legge to lag med duk over og så bark. Vi har tenkt mye på å legge bare kulestein også men venter nok til neste år.  






 Det er masse som skal gjøres før vi drar på ferie og det er ikke lenge til. Jeg skal slappe av og koble ut og  ikke tenke på en eneste grønn busk i hele ferien. Det skal bli veldig godt med sol og varme, god mat og late late dager kjenner jeg nå når "skrotten" er så sliten. Når man holder på ute blir det ikke gjort noe særlig inne  og det trengs ser jeg nå. Godt det snart er helg dere!

Ha en fin kveld!



Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar