tirsdag 11. september 2012

hjem kjære hjem...


Følelsen jeg får hver gang jeg kommer hjem fra reise er ubeskrivelig god. Endelig hjemme! Man ser huset og rommene med nye øyne, ser seg rundt og tenker: "Yes, her er det jammen fint ja".  Og jeg legger merke til flere detaljer enn hva jeg gjorde før jeg dro...rart akkurat det der...

Nydelig å komme hjem til frisk klar september luft. Norway is a clean country sier de i midtøsten og det er jammen sant. Vi er så heldige vi nordmenn som har et vakkert langstrakt land, så rent, en fabelaktig natur, fire årstider som er så forskjellig og hver av dem har sin egen sjarm. Vi er rett og slett kjempeheldig som bor her vi. Så fort jeg blir fit for fight igjen skal jeg stroppe sekken å sette kursen mot skog og fjell og nyyyte høsten. 


Ha en gledelig dag kjære du











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar