lørdag 8. september 2012

Hot in Beirut

Hot hot hot er det her i Beirut. Solen brenner. Vi ble hentet på flyplassen av hotellets egen limo og kjørt til Møvenpick hotel resort & spa. På veien hit sees det tydelig spor etter krigens herjinger med utbombet bygninger og ruiner. Hotellet informerte om at feel free and feel safe. Dere kan gå hvor dere vil i Beirut og det dere ofte hører på nyhetene hjemme er propaganda. Har besøkt Beirut souks der alle merkevarebutikkene ligger. Det ble en kort tur, shoppinglysten er lik
Null... Jeg er jo syk... Kikhosten holder meg våken hele natten og gjør meg stuptrøtt på dagen. Det blir kun korte opphold i solen og sjøen før jeg må inn i suiten her. Vi bor i en gedigen suite som vender ut mot en vakker hage med blomster og kort vei til stranda. Hotellet er fantastisk, alt er av ypperste klasse og maten er utsøkt, sunn og fargerik. Skulle bare ønske jeg eide matlyst.. Stakkars mr G... Vet ikke hva godt han kan gjøre for meg...er konstant på tilbudsiden for hva jeg måtte ønske. Nå har jeg rigget meg til i den store king size sengen med hundre puter i. Skal lese i noen blader jeg ikke er ferdig med og så surfe på nettet. Da går tiden fortere...borte bra, men hjemme best Ønsker deg en fin lørdag. Klem G










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar