søndag 2. september 2012

Reisefeber?


Heisan og hoppsan! Ikke det at jeg er så frisk og fresh idag altså, sliter med forkjølelsen enda. Det sitter hardt i hele systemet. Og nå kjenner jeg at jeg er helt sår under ribbeina av all hosting. Får håpe middelhavsbrisen og salt sjøvann for fart på prosessen mot å bli frisk og fresh. Imorgen tidlig flyr vi fra Gardemoen, skal bli godt å komme seg i vei.

Vi er så heldig som har hus og hundepassere som bor hos oss. Hundene har aldri vært på Kennel i hele sitt liv og jeg syns det er godt at de kan være hjemme i vante omgivelser. For de skjønner virkelig at vi skal dra.

Når jeg drar frem kofferten skjønner de at noe er i gjære. De legger seg oppå kofferten for å signalisere at  "jeg vil være med " Og så fotfølger de meg overalt. Går jeg opp trappa følger de hakk i hæl og når jeg går ned følger de like tett. Dette skjer hver gang vi skal ut å reise når kofferten er synlig for dem. De er så skjønne, men litt slitsomt også, så de har ennå ikke sett kofferten og aner ingenting.

Kjenner at det er litt vemodig å dra når de står triste med sad Sam utrykk i hvert sitt vindu i entreen med halen mellom bena. Ikke til å ta feil av hva de føler.

Jeg skal denne gang prøve å blogge fra mobilen. Har aldri gjort det før og synes der er spennende å prøve. Så det kan godt hende jeg får sendt noen hilsner i løpet av uken.

Ha en riktig deilig søndag




                                             Lille skjønne Filip fyller 3 år imorgen 3 september

                                                                                   ♥

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar