onsdag 5. september 2012

Hello from Cyprus

Ikveld blogger jeg fra Cypern og er spent på om det går. Vi har deilige dager. Det er veldig varmt og med badekartemperatur i sjøen. Det er det som gjør at jeg syns det er så deilig å reise på denne tiden av året. Middelhavet har varmet seg opp gjennom hele sommeren og har nådd maks temp. Og jeg hoster og hoster fortsatt... Idag fikk jeg melding fra legekontoret om at prøvene jeg tok forrige uke viser kikhoste. Hjelp! Jeg har fått kikhoste!!! Har jo hostet til krampa nesten har tatt meg og har tenkt at det må være noe mer. Har startet med antibiotika. Vi bor midt mellom nissi beach og sandy bay så vi flekser på disse nydelige strendene. Litt roligere tempo her nå etter at de unge-voksne har dratt hjem. Ønsker dere en god natt og skjønnhetssøvn - jeg skal ligge her å hoste meg gjennom hele natten. Klem











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar