tirsdag 2. oktober 2012

Dermalogica







Dagens lille tips fra meg! Dermalogica antioxidant hydramist  for oss som jobber mye foran pc skjermen. Frisker opp huden kun ved et par spray og tilfører fukt og det er det huden trenger... fukt, fukt, fukt. Jeg har alltid en mist liggende og jeg har prøvd mye forskjellig merker. 

Dermalogica er veldig veldig bra og jeg kan både se og kjenne at huden er gjennomfuktet. Enda mer viktig nå i denne årstiden vi går inn i med tørrere inneluft.

Har alltid likt og vært interessert i hudpleie og jeg var 23 år da jeg startet å bruke øyekrem, morgen og kveld. En venninne trodde jeg var gal som brukte pengene på sånt...Jeg er ihvertfall glad jeg ikke hørte på henne for forskning sier at huden begynner å eldes allerede fra vi er tyve og at vi kan utsette aldringen ved å rense, stelle og tilføre fukt. 

Dagens lille fra meg, så sees vi her inne snart igjen!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar