mandag 1. oktober 2012

Støvfritt





En lettere glad og tilfreds jente er jeg ikveld. Har hatt vaskeassistanse her i heimen i dag og det til og med av 2 stykker...Nå er det så godt som støvfritt her og jeg nyter det. Tror de har vært i alle kriker og kroker, inni skaper og oppå lister. Fantastisk!!! Jeg skal legge meg i deilig rent sengetøy snart! Skulle nesten tro jeg hadde vært på SPA, slik føles det nå.

Julerengjøringen eller det jeg kaller ettersommerrengjøringen er tatt (  litt sent i år ) og blir ikke gjentatt sånn grovt før etter jul. Da er det etterjul og juletreutavhusetrengjøring. Jada!

Nå hvert øyeblikk skal jeg kose meg foran tv`en med en kopp te og le av Asbjørn Brekke. For en herlig figur!!! Så god!

Ha en finfin kveld dere!!!




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar